logo

Această platformă este cofinanțată din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013. Investește în oameni!

Platformă Consiliere Antreprenorială

Acasă > Idei

Idei

DESCOPERĂ SECRETUL UNEI AFACERI PLĂCUTE! DESCHIDE-ŢI O CAFENEA!

De ce să îţi deschizi o cafenea? Pentru că, de exemplu, în Bucureşti există doar 500 de cafenele, insuficiente pentru cele 2.000.000 de bucureşteni şi cei care tranzitează oraşul. Numărul cafenelelor din Capitală este de 6 ori mai mic decât în Paris. La ce te duce cu gândul acest lucru? Ai dreptate, concurenţă este mică, deci, succesul este garantat. De ce ai succes cu o cafenea? Oamenii iubesc locurile care oferă o atmosfera plăcută, ceea ce tu ai de gând să oferi....

DESCOPERĂ SECRETUL UNEI AFACERI PLĂCUTE! DESCHIDE-ŢI O CAFENEA!

De ce să îţi deschizi o cafenea?

Pentru că, de exemplu, în Bucureşti există doar 500 de cafenele, insuficiente pentru cele 2.000.000 de bucureşteni şi cei care tranzitează oraşul.

Numărul cafenelelor din Capitală este de 6 ori mai mic decât în Paris.

La ce te duce cu gândul acest lucru? Ai dreptate, concurenţă este mică, deci, succesul este garantat.

De ce ai succes cu o cafenea?

  • Oamenii iubesc locurile care oferă o atmosfera plăcută, ceea ce tu ai de gând să oferi.
  • Consumul de cafea pe cap de locuitor a crescut.
  • Cu produse şi servicii de calitate, nu ai cum să dai greş!
  • Când faci parteneriat cu un nume mare din domeniul cafelei, succesul e de partea ta.
  • Când oamenii sunt aşa de ocupaţi în timpul zilei, dorinţa de a socializa creşte continuu.
  • Costul unei ieşiri cu prietenii la cafea este redus.
  • Experienţă şi bunăvoinţa arătată de angajaţi în activitatea lor îţi vor aduce clienţii înapoi, într-un număr mai mare chiar.
  • Având profit considerabil, vei reuşi să dezvolţi continuu imaginea cafenelei tale.
  • Numărul cafenelelor din ţară este mic, deci concurenţă scăzută.
  • Oamenii îşi doresc din ce în ce mai mult că locul în care îşi beau cafeaua să fie unul relaxant, să le ofere un moment doar pentru ei.
  • Numărul clienţilor care cumpără din cafenele produse la pachet, a crescut.
  • Chiria pentru spaţiile comerciale a scăzut, în timp ce numărul de spaţii comerciale disponibile a crescut.

Cafeneaua este afacerea potrivită pentru ţine dacă:

  • Ai o suma de bani şi vrei să investeşti într-o afacere durabilă, care merge în orice sezon.
  • Vrei că activitatea ta să fie una plăcută, în care să întâlneşti cât mai mulţi oameni.
  • Vrei un profit sigur, şi o investiţie pe termen lung.
  • Eşti o persoană întreprinzătoare şi creativă.

Sursa

OBŢINEREA LUMÂNĂRILOR DECORATIVE DIN CEARĂ COLORATĂ

Pentru obţinerea lumânărilor decorative se foloseşte ceară colorată. Pentru colorarea cerii este important să nu se folosească coloranţi toxici, cum ar fi coloranţii pe baza de plumb, arsenic sau mercur, care prin ardere produc vapori toxici. Pentru colorarea diferitelor tipuri de ceară se pot folosi coloranţi sub formă de pulberi. Acestea se dizolvă în puţin ulei de terebentină şi se adaugă în ceară topită, realizându-se colorarea întregii mase de material. Cei mai...

OBŢINEREA LUMÂNĂRILOR DECORATIVE DIN CEARĂ COLORATĂ

Pentru obţinerea lumânărilor decorative se foloseşte ceară colorată. Pentru colorarea cerii este important să nu se folosească coloranţi toxici, cum ar fi coloranţii pe baza de plumb, arsenic sau mercur, care prin ardere produc vapori toxici.

Pentru colorarea diferitelor tipuri de ceară se pot folosi coloranţi sub formă de pulberi. Acestea se dizolvă în puţin ulei de terebentină şi se adaugă în ceară topită, realizându-se colorarea întregii mase de material.

Cei mai potriviţi coloranţi pentru lumânări decorative sunt:

Tincturi pe baza de anilină – lichid uleios, folosit pentru fabricarea coloranţilor alimentari şi ai medicamentelor; acestea sunt solubile în grăsimi, sunt foarte penetrante, difuzând uşor în amestec; sunt necesare cantităţi mici pentru culoarea dorită, dar nu rezistă mult timp la lumina şi astfel lumânările se decolorează;

  • indigo – un colorant albastru închis, extras din plante din genul Indiofera;
  • şofran – un colorant alimentar extras dintr-o plantă erbacee Crocus sativus;
  • anumite varietăţi de argile.

Prin combinarea diferiţilor coloranţi se obţin cele mai diverse nuanţe de culori. Mai jos se dau câteva reţete practice cu care se pot obţine diferite culori:

  • albastru: se dizolvă în jur de 6% violet de indigo în ceară topită;
  • verde: se dizolvă 3% violet de indigo şi 4% şofran;
  • violet: se dizolvă 3% şofran şi 1,5% violet de indigo.

Atunci când nu dispunem de coloranţi solubili în ceară, ci în alţi solvenţi (apă, alcool), se va topi o cantitate de ceară în care se adaugă colorantul în cantitate mai mare şi apoi amestecul se fierbe pe baie de apă, până la evaporarea solventului, cel puţin o jumătate de ora. în acest mod se obţine o ceară colorată intens, care poate fi utilizată pentru obţinerea culorilor pale de roz, bleu, lila etc., în diferite nuanţe.

Sursa

CELE 15 ÎNTREBĂRI ALE DEBUTULUI AFACERII TALE

Înainte de a face primul pas antreprenorial, îţi propunem să acorzi puţină atenţie câtorva elemente esenţiale. Cele cinci întrebări care se referă la profilul afacerii tale sunt de tipul: cine, ce, când, unde şi de ce. Ele trebuie puse înainte să începi afacerea: un plan bine realizat va duce la o afacere bine pusă la punct. Iată întrebările care te pot ajută să îţi clarifici viitoarea afacere: De ce doresc să îmi amenajez (creez) un spaţiu pentru lucru? Ce...

CELE 15 ÎNTREBĂRI ALE DEBUTULUI AFACERII TALE

Înainte de a face primul pas antreprenorial, îţi propunem să acorzi puţină atenţie câtorva elemente esenţiale. Cele cinci întrebări care se referă la profilul afacerii tale sunt de tipul: cine, ce, când, unde şi de ce.

Ele trebuie puse înainte să începi afacerea: un plan bine realizat va duce la o afacere bine pusă la punct. Iată întrebările care te pot ajută să îţi clarifici viitoarea afacere:

  1. De ce doresc să îmi amenajez (creez) un spaţiu pentru lucru?
  2. Ce înseamnă această afacere pentru mine?
  3. Ce sper să câştig (să realizez) din această afacere?
  4. Care sunt aşteptările şi ţelurile pe termen scurt?
  5. Dar cele pe termen lung?
  6. Ce venit doresc să realizez şi dacă este pe termen scurt sau pe termen lung?
  7. Unde îmi voi deschide (stabili) atelierul/magazinul etc.?
  8. Am un spaţiu disponibil acasă sau trebuie să închiriez?
  9. Ce dimensiuni trebuie să aibă spaţiul de care am nevoie?
  10. Voi întruni cerinţele necesare (în conformitate cu prevederile legale) în prezent, dar şi pentru viitor?
  11. Am destulă lumina naturală sau am nevoie şi de surse artificiale de lumina?
  12. Am suficient spaţiu de depozitare?
  13. Există cineva care mi s-ar putea alătură pe viitor, cum ar fi copii, parteneri de afaceri, angajaţi?
  14. îmi voi operationaliza (moderniza, extinde) vreodată spaţiul (locul) de lucru?
  15. Îmi voi operationaliza (moderniza, extinde) vreodată spaţiul (locul) de lucru?

Sursa

15 IDEI DE AFACERI CU BANI PUȚINI PENTRU 2015, ȘI NU NUMAI!

Pentru cei interesaţi să valorifice idei de afaceri cu bani puţini în 2015, iată câteva sugestii dintre cele mai interesante: Realizarea de săpunuri medicinale la domiciliu Agenţie de bucătari personali şi cursuri online de gătit Servicii de croitorie de nişă Confecţionare de invitaţii şi felicitări handmade Retusare digitală de fotografii vechi şi valoroase Dealer de obiecte de artă Comerţ cu mobilă second-hand Reparaţii de calculatoare la domiciliu Realizarea produselor...

15 IDEI DE AFACERI CU BANI PUȚINI PENTRU 2015, ȘI NU NUMAI!

Pentru cei interesaţi să valorifice idei de afaceri cu bani puţini în 2015, iată câteva sugestii dintre cele mai interesante:

  1. Realizarea de săpunuri medicinale la domiciliu
  2. Agenţie de bucătari personali şi cursuri online de gătit
  3. Servicii de croitorie de nişă
  4. Confecţionare de invitaţii şi felicitări handmade
  5. Retusare digitală de fotografii vechi şi valoroase
  6. Dealer de obiecte de artă
  7. Comerţ cu mobilă second-hand
  8. Reparaţii de calculatoare la domiciliu
  9. Realizarea produselor cosmetice 100% naturale
  10. Servicii editoriale şi de corectură
  11. Magazin fizic sau online cu superalimente: În 2012, am înregistrat o creştere a vânzărilor de 30-35% faţă de 2011”, spune Ana Ghica care a lansat, la mijlocul anului 2010, superalimente.ro, că o mică afacere de familie.
  12. Consultanţă Feng-shu
  13. Agenţie de recrutare şi plasare de logopezi şi psihologi pentru copii!
  14. Gelaterie mobilă!
  15. Organzare de cursuri make-up (machiaj birou, întâlniri de afaceri etc.)